Neefeess Arkadaşlar sosyal medyada yazalım bizi de hatırlasınlar gebelere de tatil olmalı en riskli grubuz ilaç bile içemiyoruz
Vnsgb Neefeess benim iş yerim zaten ailem gibi. Bugün korkuyorsan gelme artık dediler rapor vaktinde raporunu veririz problem değil dediler ama zaten sürekli eldiven ve maskeyle çalıştığım için reddettim. Devam edicem. Hem annenin aldığı virüsten bebek etkilenmiyormuş. Ekstra hijyene dikkat ediyorlar her saat başı çamaşır suyu ile temizletiyorlar kliniği o yüzden rahatım ben. Ama bence şuan daha başı biraz daha yayılırsa tatil edilmesi daha mantıklı diye düşünüyorum. Umarım yayılmaz
Semella Öğretmenim doğum iznim 1 nisanda baslıyodu tatil oldu o kadar mutlu oldum ki umarım tüm gebe ve engellilere yasal tatil olur 🙏
Neefeess Nesizade05 sars da etkilenim olmuş bu da aynı aileden virüs .keşke doktorlarımızda biraz bilimsel olsa makale olsa .ilk trimester de düşük son trimestrda da erken doğum, bebek geriliği vs .
Reyhan_ Kesinlikle hamilelere de tatil olmalı, hem bağışıklığımız zayıf hem de ilaç kullanamıyoruz, birileri bizleri de hatırlamalı
Eros Bende hastanede çalışıyorum ne kadar eldiven ve maske taksamda tedirginimmm bizide duysunlar tatil yapsınlarrrr