Edasenturk Merhabalar kızlar 8+5teyiz ama ağzım sureklı eksi ne yesem agzımda tadı kalıp ekşiyor bu da midemi çok etkiliyor sizlerde durum nedir? Hatta bazı sabahlar zehir gibi acı bir ağızla uyanıyorum🤦🏻♀️
Bus_ak18 Edasenturk bende sanki limon yemiş gibi ekşi. Çubuk kraker çizi falan yiyorum anlık düzeliyo sonra yine aynı😕
Gulerkyk Edasenturk merhaba şuan 28 haftalığım o durumu 15 haftaya kadar yaşadım kabus gibiydi. Sürekli şekerli sakız çiğniyordum bi nebze tadı düzeliyodu. 🥰
Edasenturk Bus_ak18 aynen cnm bişeyler yerken geçti gibi oluyo sonra o yediğim şeyin de tadı üstüne ekşiyo gibi nası gecıcek bilmem🤦🏻♀️
Bus_ak18 Edasenturk bide yemeği yeyince doyuyorum ama 10 dk geçince agzımda ekşi tat oluyo sanki acıkma hissi geliyo ve midem bomboş oluyo çok tuhaf🤨
Edasenturk Bus_ak18 o bende 6-7 haftalarda olmustu sanki bişey yememiş gibi acıkıyordum yarım saat gecmeden
Edasenturk Kusma bikere oldu doktorum ıkı tane ilac verdı bırı dogal zencefıllı dgerı normal ılac seklnde ama korkudan sadece zencefıllıden bı kere kullandım cok zorlandgm bır gun onun dısında dayanmaya calısıyorum bulantılara:(
Bus_ak18 Edasenturk kendini zorlama ilacı zorda olsa iç bulantıların azalacaktır. Doktor bana prilam yazdı çkk faydasını gördüm kuzum