17+2 de kızımız olacağını öğrendik. Hamileliğimin başları aşırı bulantılı ve halsiz geçti. Hep sol kasığım ağrıdı, iğneler battı. Şimdi 18. haftadayım futbol topu gibi bi göbeğim var, basen sıfır. Bir de yiyorum yiyorum kilo almıyorum 😅 İlk başlarda istifra ederken verdiğim kiloları saymazsak hamile kaldığımdan beri sadece 800 gram almışım 😊