Opotrace53 12.haftada öğrendik. 16.haftada netleşti. Şu an 16+5'im😇 Aşermem geçti. Ama meyve ve tatlı aşerdim hep. Aslında yememde içmemde öyle fazla Bi değişiklik olmadı. Benim belim incecikti yapı olarak bacak ve basenim var. Kilo alınca basenlerime gitti. Bi de karnım öyle sivri değil bütün gidiyor yanlar filan😬