Çok üzüldüm en güzel hatırlaman gereken anları ebelerin hadsizliği yüzünden travmatik bir şekilde yaşamana ve hatırlamana 😔Sakın yanlış anlama lafım burda sana değil ama okuyunca direk devlet mi özel hastane mi başlıklarında “ devlet hastanelerinin suyu mu çıktı özel meraklısısınız “ diyenler geldi aklıma.. Keşke koskoca devletin hastaneleri böyle olmasa, psikolojisi bozulmuş saçmasapan insanları çalıştırmasa da biz de devlete gidebilsek. Allah minik mucizeni sana bağışlamış, allah analı babalı büyütsün. Mutlu, huzurlu bir ömrü olsun inşallah. 🥰