Tugba_23 KIZLAR doktor coraspin verdi ve bebek seni zehirleyebilir dikkat etmeliyiz dedi anlamadım içimde büyük şüpheler var. Siz kullandınız mı doktor ne dedi
Sermec Tugba_23 ben daha önce bir düşük yasadım ondan dolayı bu hamılelıgmde 33 haftaya kadar kullandım su an 37+1 haftalık hamıleyım
zntrkn Tugba_23 canım bende 20.haftamdan beri kullanıyorum 😊 27.haftamdayım kan sulandırıcı etkisi de var 😊 pıhtılaşma vs önler diye de düşünüyorum 😊
Deleted5544 benim rahime giden damarda basınç olduğu icin ve buda ileriki zamanda gebelik zehirlenmesi yapabildiği icin kullanıyorum canım, belki sana da ondan vermistir
Ayyucebanu Bende dün kullanmaya başladım bebeğe giden bi damarda çentik görüldü diye 32 ye kadar kullanıcam