arzu_glyprk bende de oluyo canım. Kasıklarda adet ağrısı gibi. Sırtından ağrı girmedikçe yalancı sancı olduğu söyleniyor. Bide pozisyon değiştirince ağrı hafifleyip geçiyorsa yalancı sancı demek. Bende olunca evin içinde volta atıyorum resmen. Nefes alıp vermeye odaklanıyorum Bi süre sonra öyle geçiyor. Ama berbat Bi ağrı 🤦♀️ seninki eğer geçmiyor sıklığı artıp ağrın çoğalıyorsa doktoruna görün derim.