ebrucetin Arkadaşlar bebeğin suyumu değilmi diye alttan baktılar test için sizce bir zararı olurmu bakılırken kanama da geldi ? Yaşayan varmı sizce bebeğe birşey olur mu ?
KubrAbdullahh ebrucetin canım bana bakıldı kasıklarmda çok sancı oluyodu düşük riski varmı die baktı bi sorun yaşamadm
Ecelif ebrucetin ben yaptırmıştım canım suyum değilmiş enfeksiyon demişti doktorum her hangi bir sorun yaşamadım ama benim erken doğum riskim var progestan kullanıyorum