Merhaba anneler 2 gündür bebeğimin hareketlerini az hissediyordum doktora gittim şuan 33+1 olduk nstye bağladılar sonra doktorum ultrasonda baktı ve göbek çevresi biraz dar 2 hafta geride dedi bizde şok olduk şimdiye kadar hamileliğimde herşey yolunda gidiyordu bebeğim çok iyi kilo alıyordu ve her zaman haftasıyla uyumluydu en son 30. Haftaya girdiğim gün gitmiştim 3 hafta sonra tekrar gel dedimişti bugün tam 3 hafta oldu hareketlerde azalınca gittim böyle dedi ve kilo almamış 30. Haftanın başında 1500 grdı çok iyi diyodu doktor 3 haftada sadece 250 gr almış 1750 olmuş doktor 2100 olmasınu bekliyodum dedi tatlı birşeyler yiyip tekrar nstye bağlandım öyle dedi sonra idrar ve kan verdim sabah tekrar gidicem sonuçları gönderdim gayet iyi sabah genede göreyim dedi gece hareketleri takip et oynamazsa gel falan dedi hastaneden geldiğimizden beri fıldır fıldır maşallah sabah tekrar gidicem biraz uzun oldu ama benim Gibi olan var mı varsa neler yaptınız yardımcı olursanız sevinirim çok ağladım 😒