KokosAnnecik bebeği tuza yatırıp bastirmiyorlar arkadaşlar yanlış bilinmesin 😁😁 banyo suyuna bir miktar atılıyor sadece. Ayrıca eskiler hep yaparmış bir zararını görmedik. Şahsen ben anneanneme yaptırmayi düşünüyorum. Ama sırf manevi anlamı kalsın diye ilerde kızıma anneannem yaptı demek için çünkü çok seviyorum onu. Ama tuzlamayinca da bişey olmaz tabi ki. Yine de çok kötü birşey gibi düşünmeyin bence