38+1 haftalık gebeyim kızlar açılmam ve sancım yok Doğuma karşı hiç bi belirtim yok yarın kontrolüm var haftaya Çarşambaya kadarda doğurmazsam 39. Haftamda doktordan suni sancıyla başlatmasını isticem artık zorlanıyorum sizce başlatimmi suni sancıyla Doğum yapabilirmiyim ya