Kızlar selam bir kaç gündür belden başlayan ağrılarım oluyordu.Bugün doktora gitdim.Bebeyin artık doğum pozisyonunda olduğunu söyledi.37+2 günlük hamileyim.Erken doğum riski var demiştiler ciyer iynesi falan vurdurmuştum.En geç 1 haftaya doğum olur dedi.Artık bebek tamamen içerde yetişmiş.Altdan müayinede etdi bebek taç merkeze yerleşmiş dedi.Ondan sonra sanki akıntı çoğaldı,Bacaklarımı bir araya toparlayamıyorum😄Penguen gibi yürüyorum resmen.Ayaklarımın arası agrıyor.Vajinal müayineyle alakası ola bilirmi???Bilen yazsn lütfen.Müayineden sonra açılma ola bilirmi??Açılmaya hazırlanıyor dedi.Artık 1 parmak açılma oldu olacak dedi.2 ci hamileliyim olduğu için çabuk doğacakmış.Ve akıntım baya artdı.Ondan ola bilirmi?Çok yazdm kusura bakmayın.