Dilankenger Nurlu66 bende 38+4 teyim hala dönmedi . doktorum 41 e kadar beklerim dönebilir dedi . ben sezeryan olmaya karar verdim gibi . ama bu posttaki yorumları okuyunca biraz daha bekleyeyim mi acaba diye düşünüyorum şimdi de kafam zaten karışıktı şimdi daha çok karıştı 😂
Dilankenger FadimeNmdr ben doktoruma sordum yürürsem dönermiş dedim . alakası yok dedi bana da her doktor farklı bişey söylüyor 😥
Dilankenger Azrafatmatuana ne yaptınız dönmesi için bana emekle diyorlar ama çok zor emeklemek . karnım kasılıyor o kasılmayla döner mi ki bebeğim
Selalee22 Azrafatmatuana kesinlikle katiliyorum hem gırgır yapmak hemde namaz kilarken secdede duzelirler benim secdede dondu his ettim 😊
Azrafatmatuana Dilankenger valla böyle karnıma bakınca şekli şemali degisio bi tarafa bi ağrı girio toplanınca bn öyle hissettim zaten yürürken makat gelişi olunca yürümeniz kisitlanmio eğer baş geliş olunca her adımda sanki başı çıkacak gibi acı oluo
annemaya Benim bebeğim de yan duruyor. 37. haftamdayım. Haftaya kontrolüm var, doktor dönmemiş olursa sezaryen tarihi verecek. Ben hiç istemiyorum son ana kadar beklemek istiyorum inşallah döner 😔
Selalee22 Nurlu66 37+1 bende bi ters bi duz benmde bu sabahda tersti midemn altinda hickirik yapiyodu benmde doktorum son anda bile döner donerler dedi hep ters degildir sizinde bebekleriniz mutlaka pozisyon degisiyolardirda siz hissetmiyosunuz donerlr yani merak etmeyin 😁