Mnlgokalp Cuma günü hastaneye gittim hcg 41 çıktı daha sonra salı günü gittim hcg 248 çıktı normal mi sizce ya da bebeğim kaç haftalık
[silindi] Mnlgokalp Bebeğin daha 2 cm bile değil. Görünmemesi çok normal. Ben 6. haftamda gittim. Hcg 800 küsürdü herhalde. Ona rağmen mercimek kadar bile yoktu. 🤭
KokosAnnecik Mnlgokalp görünmücek kadar küçük erken. 15000leri beklenen lazım. 6-7 hftlıkken görünüyor.
Hashasim2020 [silindi] kız ne 2cm benim 7 haftada 1 cm bile değildi😂 canım korkma ben keseyi gördüğümde beta 3500lerdeydi beta 2-3 bin olmasan kese gözükmez karından biraz bekle görürsün Rabbim hayırlısıyla hepimizin kucağına almayı nasip etsin 😍
Nergiiscelik Ben 3330gördükten 1 hafta sonra gittim kese göründü bebek görünmedi canım 8.haftada kalp sesini duyduk:) 🥰🧿