Ursavasipek1998 hacamat her derde deva canim bende yaptırmıştım yumurtalık bölümü me cok rahatlamistim bi sorunum yoktu ama rahatlıyor insan esimim görevi nedeniyle birlikte değildik hemen hamile kalmadim ama suan hamileyim ve doğumu kolaylastirdigi icinde dogumuma yakın yine yaptiricam niyetini al ve yaptır sende