Hep doğum hikayelerini heycanla okurdum bende bugün kızıma kavuştum 39+6 günlük olmuştuk sabah 8 de randevumuz vardı ilk alttan baktı 1 parmak açıklık var dedi sonra ultrasyona geçtik 2 tane kordon dolanmış dedi bu olmadı şimdi dedi ama olsun normal doğumu deniyelim dedi yatışım yapıldı 9 da suni sancı vermeye basladilar saat 4 e kadar suni sancı yedim alttan durmadan muayane ettiler en zoruda oydu işte ve son anda her alttan muayane ettinde kan fışkırıyodu bu normal bi durum değil dediler hemen sezeryana alındım bebeğin eşi ayrılmış o sebepten kanamam olmuş çok sukur şimdi ikimizde ıyiz rabbim herkesi bir sesle kurtarsın🤗