Ervaackln ben bebğime iki yaşına kadar oda yapamayacağım bunun içinde anne yanı bir beşik aldım ama beşiğimi uzun süre kullanabilceğim hem ahşam hemde anne yanı olan bi beşik olarak istedim. Ebebekte nova maxi beşiğini tercih ettim ben. 2 yaşa kadar kullanımı var 1620₺ den 1100₺ aldım ben şubat ayı indiriminden faydalandım. Uzun süre kullanacaksan ve mıbilya tarzı birşey istiyorsan onu önerebilirim. Ben park beşik büyüyen beşik sevmiyorum ne yazıkki🙄