Efsane24 Merhaba ben efsane. .7 haftalık hamileyim .mide bulantilarim ve ara sira kusmalarım oluyor ..kasiklarda ağrıların olmasi normal mi ?bir şey olur diye korkuyorum 😔
birsaglikci Efsane24 bu belirtilerin olması bebeğiniz güzel bir durum. Bu belirtiler Hiç olmasaydı Sıkıntı olabilirdi. Mesela bende yok 🤷🏻♀️
VLD-61 Efsane24 ben bu şikayeti söylediğimde doktor gülmüştü.asıl bu şikayetlerin olduğunda bebek iyi demişti.
Meriwa Efsane24 normal cnm tebrikler bide kusmalarını doktora bildir ona göre ilaç da verebiliyor artarsa