38+6 bugün alttan tekrardan muayene etti doktorum açılma hiç yok 1 parmağım zor giriyor dedi.. Nst de sancı yok dümdüz..Bebek aşağıda ama tam kanala girmemiş dedi. Haftaya cuma günüm doluyor gel eğer açılma 1 2 cm olmuşsa alttan açılma için ilaç veririz açılma olursa suniyle destekleriz dedi ama olmamışsa suni veremem sezeryana alırım dedi boyun kısa bebek daha çok kg alırsa doğuramazsın dedi boyum 1.50 bebek 3.200 gr. Napacağımı bilmiyorum Meryem ana otu var onu şimdiden suya koysam açılma olur mu acaba