Ekim16
yroche nin ürünlerini ben de kullanıyorum ve çok memnunum.. bir tek saç dökülmesine karşı etkili doğal bir şampuan ve keremi vardı yeşil şişede, onun kokusunu beğenmedim. Tam da kusma zamanlrımdı, belki ondandır... bir de parfümümü değiştirmiştim o aralar, o da çok iyi geldi... hafif bir çiçek kokusuna geçtim, versacenin...
merak etmeyin dört beş haftaya enerjik döneme gireceksiniz ve ışıldayacaksınız, ilk bir iki ay benim de çok zor geçmişti, şimdi çok iyiyim.. ancak 33. haftamdayım ve 35de işi Burak’tan zorunda kalınan (seyahat nedeniyle), evde ne yapıcam hiç bilmiyorum... çalışmak insana ışıltı ve kuvvet veriyor... aynen devam edin☺️😇🙏