Adbrs-20 canım bende 12 haftadan beri var neredeyse 23 haftalık olduk hâla kasık ağrısı çekiyorum doktor rahim büyümesinden diyor katlanacaksın dedi.10 dk yürüyemiyorum ya da evde o kadar ayakta kalıp iş yaparsam ağrı geliyor.🙄biran önce doğurmayı bekliyorum .seninkide ondan olabilir ama enfeksiyon var mı diyede bi baktır ihmal etme