Ben yaptırmadım canım zeka testi ,ikili üçlü ,detaylı hiç birini yaptırmadım çünkü Allah korusun bir sorun çıksa aldıracak değilim sorun çıkmış olsa sadece doğuma kadar üzülüp dururdum o yüzden hiç gerek duymadım çok şükür şuanda 30.haftama gircem bir sorun görünmüyor rutin kontrollerinde doğduğu zamanda Rabbim kötü bşyle karşılaştırmasın gelen Rabbimden gelsin boynumuz kıldan ince Rabbim kimseleri evladıyla sınamasın 🤲🏻