Lazah Brc_Brc bizde 14+3 günlüğüz hala cinsiyetimizi bilmiyoruz 20 haftada kesin öğreniriz inşaallah hayırlısıyla sağlıklı olsunda
Brc_Brc Benim genüz 12 haftalık ikili tarama testi yapıldı ultroson sonucuna göre iyi ama kansonuçları henüz çıkmadı inşallah oda iyi çıkar🙏Cinsiyeti söylemek istedi ama net değilse söylemeyin bidaha geldiğimde söylersiniz dedim😍
Badembebe Brc_Brc benimde 12.haftalık ikili tarama yapıldı ultarson iyi ama sonuçlar çıkmadı.Göstermedi organını ama büyük ihtimalle kız
cigdem1994 14+5 iz cinsiyeti öğrenemedik daha cinsiyet partisi yapıcaz orda öğrenmek istiyorum o yüzden 16 haftalkken gidicez bakalm inşallah gösterr 🙏
Brc_Brc cigdem1994 aynen bende öle dedim doktoruma kagıda yazarmısınız dedim netse %70 &80 diyince bidaha ki gelişimde yazalım ozamn dedim😍siz nasıl bi parti düşünüyosunuz☺️
Cerenn06 Brc_Brc Ben daha 16. Haftayı zor bekliyorum detaylıyı nasıl bekliceksem 🤣 Hayırlısı olsun sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 😊
Yesilims3 Çok heyecanlıyım henüz öğrenemedim ama çok merak ediyorum kontrole gittiğimde hemen öğrenmek istiyorum 🤗
Nur_nur06 Kızlar ikili taramada nasıl baktılar dün yaptırdım ama doktor çok acele baktı birde kalp atışını falan görüyordur orada ama bana dinletmedi sizler dinledinizmi ikili taramada ulstasonda kötü bişey demedi kan sonucunu bekliyorum