Anasinifci Bebeğimin suyu biraz fazla çıkmıştı bir ay önce, gebelik şekerim yok, şeker yeme daha artmasın dedi doktor ama ben ölecem ağzıma şekerli bi şey koymamaktan aşırı canım çekiyor😭 pekmezle kek yapsam o da mı fazlalaştırır suyu bilen var mı
Islim123 Anasinifci canım çok istiyorsa hir dikim ye ama sakin abartma Allah korusun gebelik zehirlenmesine yol bile acar dikkatli ye yiyeceklerini yada ye yürüyüşe cik 30 dakika en güzeli
Anasinifci ariyaliyya yok erken doğum olabiliyor kilo ile sıkıntımız yok gebelik şekerinde bebek kilolu doğuyor
Gulerkyk Bizde 28+4 deyiz şekerim yok ama suyum fazla bebek iki hafta önde. Tatlı ekmek vs yasak ama dayanamıyorum bazen 😢 sütlü pekmez yapıyorum iyi geliyor tatlı krizime🤰