MeryB Benim oğlumun adı da Alparslan olacak inşallah 💙👼🏻 Ancak Alpaslan mı Alparslan mı ona dikkat edin ☺☺
AycanFb Alpaslanveannesi ayy sorma sorma bir isimde bu kadar heyacanlıysa doğduğunda ki heyecanını düşünemiyorum 🤣🤣🤣
Alpaslanveannesi AycanFb Anne baba olmak çok güzel bir duygu ya Allah herkese nasip etsin daha şimdiden anneliği yaşıyoru biz Sancılarıyla tekmeleriyle hareketleriyle..🤔😁🙏🏻
YagmurAnnesi Eski Türk isimleri artik cok seviliyor. Siz Alpaslan demissiniz. Bence gayet güzel isim 👍👍👍 Etrafimizda Alparslan var ve bizim oğlumuz olsaydi ve etrafimizda bu isim olmasaydi secenekler arasindaydi. 👍😊