Benim 1 kızım sorunsuz bir şekilde sezaryen ile doğdu çok şükür.kizim 17 aylık olduğunda 2. Bebegimizi istedik.hersey yolunda giderken 7.haftamin içindeyken bi gün sabah hiçbir sancım yokken WC ye gittim ve pecetede kanamam olduğunu gördüm çok korktum hemen doktora gittik kese bozulmaya baslamis düşük riski dedi ve maalesef kaybettim.6ay sonra tekrar hamileydim ve 5.haftasinda yine kanama ama lekelenme tarzında hemen doktora gittik 1hafta boyunca progestan kullandım ama maalesef o da tutunamadı ve 2.dusugumu yaşadım.cok çok zor günlerdi.dr genetik bölümüne yönlendirdi.Ankara Gazi Üniv.genetik bölümünde testletimiz yapıldı ve uzun bekleyişten sonra bende heterozigot olduğum çıktı yani kan pıhtılaşmasına yatkinligim varmış.dr hamile kalır kalmaz iğneye başlayacağınızı söylemişti.gittiğim doktor da hamileymiş ve malesef randevu saatleri yok denilecek kadar azdi.ben de mecburen hastaneye yeni gelen doçent Dr a gittim ve bana hamile kaldigimi anlar anlamaz kan sulandırıcı iğneye başlamamız gerektiğini soyledi ve öyle üstün körü bi muayene etti .adetime 3gun kala kan tahlili yaptırdım ve pozitifti hemen heyecanla Dr u aradım ama 2gun sonra yine kan ver dedi, iğneye başlatmadı.2gun sonra tekrarladım testi ve 2kati artış vardı.dr u aradım ve yine 2gun sonra test yenile dedi.ben de hocam hamile kaldigimi anlar anlamaz iğneye basliyacaz demiştiniz ama ha bire 2gunde bi testi tekrarlamami istiyorsunuz ya bu arada bebeğime bir şey olursa sonuçta 2tane düşük yaşadım hem de erken haftalarda üstelik bende heterozigot olduğunu biliyorsunuz dedim.o Zaman git bi coraspin al ve kullan dedi.ben aspirini aldım ama icim hiç rahat değildi.sonra eşime dedim içim rahat değil başka bir doktora mı gorunsek?o da paranoyaklik yapıyorsun dedi ama sonra hemen ertesi gün aynı hastanede riskli gebelik bilgisi yüksek olan başka bi Dr a randevu aldım.dr hemen iğne ve progestan başlattı.simdi 9.haftamizdayiz çok şükür kalp atışını da duyduk.insallah sonuna kadar herşey Yolunda gider ve sağlıklı sıhhatli bir şekilde kavuşuruz yavrumuza bol bol dua edin lütfen ve eğer içinize sinmeyen bir Dr ile karşı karşıyaysaniz vakit kaybetmeden başka bir doktora görünün derim.ben iğneyi doğuma kadar ve hatta doğumdan sonra 40 gün daha kullanmaya devam etmeliymisim.Rabbim isteyen her kadına anneliği ve isteyen her adama da babalığı nasip etsin inşallah.hamile olanlarımıza da bebeklerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah.