Busbus94 Merhaba kızlar 20+4’üm bebeğim 22+4 500 gram ve suyum fazla şekerden şüphelendi doktor 2 hafta sonra şeker yüklemesi yapılcak korkuyorum :(
Havvamurat Busbus94 bir şey olmaz canm.benim de hep öyle önde gitti seker yüklemesi bana da yapıldı bir şey çıkmadı. Çok şükür. oğlum 39+2 de 3820gram 52cm doğdu