Tugcem_271 Merhaba kızlar siz birsey sormak istiyorum oğlumun kıyafetlerinş yıkatıcam ama neyle yıkayacağıma karar veremedim bana bu konuda yardımcı olup fikir ve deneyimlerinizi paylasırsanız çok sevinirin 💕😍🥰
turkhtac @Tugcem_271 canım ben green clean diye bi markanın sıvı deterjanını kullandım. Tamamen organik. Mühendisin oğlu İnstagram sayfasından öneri ile aldım.
Burcuguner Ben duru doğal granül matik sabun ile yıkadım mis gibi kokuyor güzelde yıkıyor tavsiye ederim :)
Melekss Valla ben dün yıkadım daha durunun sabununu kendim evde rendeleyip yıkadım gayette güzel ve temiz oldu.bi kalıp duru sabundan baya sabun tozu çıktı.
mhmtcnr Makinede dalin sıvı sabun ve yumuşatıcı ile. Henüz yeni oldukları için leke vs olmadığından düşük devir ve 30 derecede solmasınlar bozulmasınlar diye.
Dozturkgol Tugcem_271 Uni baybi sıvı ile narin programda çift durula ile yumuşatıcısız yıkadık kısa program yeterli zaten kirli değiller textil tozu gitsin maksat kolay gelsin
BayyNill Tugcem_271 ben Uni baby sıvı deterjan ile yıkadım ilkinde de bunu kullanmıştım şimdi de kullanıcam