turkhtac Kızlar çatı muayenesinde 4 cm açıklık çıktı. Ama sıfır sancı. Yarın sabah suni ile Doğumu başlatıcak. Dualarınızı bekliyorum...🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ozlemio turkhtac ilk cati muaynenniz kacinci haftada oldu acaba ? Aciklik az oldugu icin mi sezaryen ?
turkhtac @Ozlemio 2 gün önce oldum yani 38+4 tüm. 3 cm di açılmam. Ama sezeryan değil normal Doğum olacak İnşallah
Ozlemio turkhtac 4 cm yeterli oluyormuymus cok sevindim insallah kolay gecer dogumunuz ne zaman belli oldu peki dogum karari
turkhtac @Ozlemio ikinci doğumun olsaydı 4 cm açıklıkla seni şimdi yatırırdım bi kaç saate Doğumunu yapardın dedi. 4 cm açıklığı Doğum başladı olarak kabul ediyorlarmış. Doğuma Bugün karar verdi açıklığıma bakarak
Ozlemio turkhtac anladim ben 32. Haftadayim erken mi acaba dogum sekli icin 35. Haftada gidicem kontrole
turkhtac @Ozlemio çatı muayenesini 38 den önce yapmıyorlar benim bildiğim. Eğer bebekte ve sizde bir problem yoksa bence Doğum şekli için erken. Herşey normal devam ediyorsa, doğal Doğum olarak kabul ediyorlar benim bildiğim
turkhtac @Ocean canım şanslıyım evet genel olarak çok şükür Maşallah diyim☺️ Rabbim hepimize istediğimiz gibi Doğum nasip etsin İnşallah