Merhaba kızlar
iki üç gündür sertleşme ve kasılmalarım oluyor. Karnım taş gibi ve bebek hareketleri karnımın içini acıtıyor sanki. Pazartesi randevum vardı korktum yarın cektim cunku erken dogum riskim var bir şey olur diye endişelendim. Yalancı sancı mı degil mi anlayamıyorum :( böyle olan var mı ?