emosssssss ben detaylı ultrasona girdiğimde bebeğin karın çapı dar bir hafta geriden geliyor dedi bende nasıl olur doktorum her zaman haftasıyla uyumlu gittiğini söylüyor dedim arada oluyor böyle şeyler normal dedi ve sonucu alıp doktorumun yanına çıktım sonra siz bana hep haftasıyla uyumlu diyorsunuz ve böyle dediler aşağıda dedim o da yarım saat inceledi nerdeyse merak etme herşey normal o ultrason cihazından kaynaklı dedi mesajınızı görünce yazmak istedim kontrolden eve geldim eşim bi doktora daha gidelim dedi rahat etmedi hastaneninde yenidoğan ünitesi yoktu zaten hastane ve doktor değiştirdik yeni doktora ilk gittiğimizde bunları anlattım ve baktı haftasıyla uyumlu sağlıklı bi bebekti en son 30 haftaya girdiğim gün gittim bebek 1500 gr dı ve haftasıyla uyumlu güzel dedi ve 3 hafta sonra kontrole çağırdı test istedi benden kan falan sonra onlsrı yaptırmadım diye gitmicektim bu cuma üç hafta olmuştu ama bebeğin hreketini o gün az hissettim ve gittim iyiki gitmişim nstye bağlandım sonra ultrasonda baktı ve bebeğin göbek çevresi dar iki hafta geriden geliyor dedi şok geçirdim 3 haftada 250 gr almış sadece doktor 2100 gr olmasını bekliyoduk dedi inşallah sizin başınıza da böyle birşey gelmez bende cihazdan kaynaklı dediklerinde rahatlamıştım ama şuan şoktayım hala ve bu hafta gittiğimde inşallah düzelmiş olur dua ediyorum siz de bi doktora daha gidin önemli bence