Kızlar 37 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar sorun yoktu kontorlümde bir hafta içinde az kilo aldığını farkettik doktor dopplere gönderdi dopplerde bebeğim 2 hafta küçük çıktı yani 35 haftalık bu sıkıntı olur mu doktor normal dedi ama. Doktorun ultrasyonunda 2770 çıktı dopplerde 2600 yanılmapayı var mı acaba