Elpisphanto Ben 24-25 haftaya kadar kullandım. Doktorum hiçbir zararı yok, gönül rahatlığıyla kullanabilirsin demişti. Diğer antiemetiklerden farklı, sadece hamileler için üretilen, vitamin içerikli ve uzun zamandır piyasada olan bir ürün. Benim kurtarıcım olmuştu 😊