LittleAnneee Kbra_nur aynen canım çünkü ne dese biz kafamıza takıcaz bazı doktorlar daha düşünceli bu konuda hayırlısıyla dönerler inşallah 😍
Gunay_18 edanur2426 sıkıntı yapma bende 31 deyim benimde başı yukarıda inşallah dönerler ama son haftada dönen bile oluyor
Selingokhan brcakyll 38 de dönüp sonra ne ara kanala girdi acaba ☺️ Ben 39 haftalığım hala kanalda değil
brcakyll Selingokhan döndü yani o haftamda zaten 40haftamda da doğum oldu. Sezeryan için 39bekleyende var dönmedi diyip 38 haftada sezeryani düşünmedim bekledim bı sorun olmadığı için gebelikte
nurellaam edanur2426 doktorum doğal doğumcu son ana kadar bekleyeceğiz. Daha erken dedi zaten. Sezaryenci değil Allah'tan 😍
Ayse-elifim35 edanur2426 ben de 22 +2 oldum benin bebek de yan duruyormuş. Nasilsa iste .donerbilir ya benin zaten seseryan olacak.ilk bebegn sezeryandu .farketmiyor. ama seninki donebikir ya belki olmaz bence bu isler