Babyveannesi çok teşekkürler ☺️ Ben hastaneden çok memnun kalmadım açıkçası. Çok fazla doğum ve hasta var. Muayene süresi kısıtlı. Anlaşırken epidural sezaryen deyip ameliyathaneye giderken spinal olacağınızı öğreniyorsunuz falan. Bildiğin yalan söylediler bana. Doğum sonrası tam bir bilgilendirme yok. Bence yeterli hijyen de yok. Maddi durumunuz varsa. Memorial ya da güven hastanesine yönelin bence