Kızlar herkese merhaba öncelikle anne olmayı dileyenlere rabbim bir an önce nasip etsin anne adaylarımızada kolay doğumlar olsun inşallah diyerek cümleye başlamak istiyorum. 28+0 gebeyim dün gece aşırı derece karın kasık bel ağrısı ile uyandım resmen ağrı nefesimi kesti diyebilirim. Eşimi telaşlandırmadan lavaboya gittim çok afedersiniz ishal olmuşum birazcıkta gazım vardı. İhtiyacımı gördükten sonra yine uzandım fakat ağrım geçmedi yekrar lavaboya gittim tekrar ihtiyacımı görüp uzandım eşim biraz ovaladı karnımı ve belimi. Sonra ağrımda sancımda geçti. Sizce bu durum neyden kaynaklanmış olabilir? Gaz sancısımı ? Yalancı sancı mı? Yoksa üşüttüm mü? Acı eşiği düşük olmayan biri olarak dün bu ağrı benim nefesimi kesti diyebilirim. Bebeğimde hiç bir sıkıntı yok gayet hareketli kıpır kıpır geziniyor kızım içeride ama aklıma çok aşırı takıldı. Randevu günüme bir haftam var. Doktora gitsemmi yoksa beklesemmi bilemedim. İlk gebelik tecrübesizim haliyle 🙄