Moonlightt o kadarda kötü değil ben eşime 3 ay aralıkarla farklı hastanelerden yaptırdım ileri hız 18 ve morfoloji 2 çıktı eşimin memorial hastanesinde yaptırdım son olarak ve doktororum iyi çünkü milyon sayısı fazla dedi bu aydan sonra aşılama olacağım normal yolla da olur bu değerlerle ama çok istiyorsun hızlandıralım dedi o yüzden aşılama yaptırıyorum ki senin değerlerin bendende yüksek hiç kafana takma bu değerlerle normal yolla hamlile kalkabilirsin sadece düşünme doktoruna gösterdiğinde de iyi dicek sana değerler canım 🥰