Perihanmurat53 21 haftalik gebeyim 4 gun once erkek olduğunu öğrendim. Ellerim de ciddi catlaklar oluşuyor cok kuruyor . 1 haftadirda butun Vucudum kurudu resmen ve kaşınıyor dogumdan sonra gecer mi acaba😣 bu durumu yaşayan ya da önerisi olan var mi?