Yarenserkan 10 haftaligim arkadaşlar belim feci şekilde agiriyo neden benim gibi olan var mı 😩 Hele bi kaç is yapayım çok daha fazla ağırıyo
Eddaa Yarenserkan Biz de 10 haftalığız. Aynen çok az iş yapsam bile belim kopuyor. Normal bir durum mu ?
Melisaaa Yarenserkan Canım bildiğim kadarıyla normal ben 12 haftaligim ve benim de o sıralar belimde agri oluyordu bebek yerleşiyor diye biliyorum o yüzden de bele agri olduğunu yazıyordu
SelinUzun Yarenserkan 17. Haftama girdim hala ağrıyor kalçama falan yayılıyor ağrısı doktoruma söyledim magnezyum verdi oda aşırı mide bulantısı yaptı hiç kusmayan ben kusmaya başladım sonra bıraktım. Doğru düzgün bişe yiyemiyodum çünkü. İdare ediyorz bi şekilde napalım
Ceylanyusuf Eddaa gayet normal ben bazen yürüyemez hale geliyorum bebek büyüdükçe annelerimize ağırlık yapıyor kese büyüdükçe ağrılar olur ıyi geceler canm
Ceylanyusuf SelinUzun benimde aynıydı canm doktorum bebek büyüdükçe bel ağrısı olur kalca ağrısı olur dedi normaldir rabbim yardımcımız olsun inşallah
Ceylanyusuf Yarenserkan ewet canm normal bebek büyüdükçe kese de bel ağrısı yapar zaten benim 9 haftalıkken başladı ve 20 haftaligim halada devam ediyor doktorum bu gayet normal bebek büyüdükçe belin ve kalcan ağrır dedi
Yarenserkan Ceylanyusuf Amin insaAllah doğrudur ayni Sen gibiyim Rabbim saglicakla kucagimiza almayı nasip etsin 😘
bebekkaradag Yarenserkan 16+3 olduk benim de bugüne kadar 2-3 kere çok fena oldu ama normaldir diye düşünüyorum. Uzanınca 10dk içinde geçiyor
SelinUzun Yarenserkan bol bol dinlen canım gerekirse eşin masaj yapsın. Kisarnanın maden suyunda magnezyum oranı fazlaymış ondan içebilirsin. İlaç içmekten daha iyidir yani
bebekkaradag Yarenserkan Henüz koymuyorum🙈 1.70 boyundayım kilom da 55ti ilk öğrendiğimde. Şu an 58 im. Göbeğim yok desem yeridir. O yüzden çok rahatsız etmiyor ama göbek çıktıkça yastık ile desteklemeyi düşünüyorum🙏🏼
Elif1ekim Yarenserkan şimdi lerin kıymetini bilim son haftalar daha çok ağrıyor i o yüzden belinizi zorlayacak işlerden kaçının hep sert birşeyle destekleyin duş alırken güzelce keseleyin valla ihmal etmeyin
SelinUzun Yarenserkan bel ağrın olduğunu söyledin ya doktor magnezyum ilacı veriyo o bende mide bulantısı isal yaptı dediğim maden suyunu magnezyum oranı yüksek olduğu için ilaç yerine onu deneyebilirsin demek istedim