Nur10_ Merhaba benim ikili tarama testinde down sendromu riski yuksek cikti ne kadar guvenebilirm bu teste ?
Mrv1234 Nur10_ canim heer teste yanilma payi mutlaka vardir 3 luyu de yaptirir doktorun ondada riskli gelirse egeer bebegin sivisindan su alarak test yapilir ki bu nu sen kabul edersen insallah oyle bi durum olmaz uclun temiz gelir alalh sag saglim kucagina almayi nasip etsin 2li taramada sadece testindemi geldi sonuc yoksa ultrasonda bebegin burun kemigi ense kalinligi vs durumuna bakarakdami tamamen yorumladi doktorun illa down sedromlu olucak diye bisey yok
Gokser Nur10_ sadece riski yüksek çıkmıştır, ancak emin olayım derseniz bence üçlü ve amniyosentez testini atlayarak direkt DNA testi yaptırın. Sizin kanınızdan yapılıyor, riski hiç yok ve güvenilirlik oranı 99.9%dan fazla.
Nur10_ Mrv1234 hepsini bakildi ben suan 13 hafta 4 gunlugum ucluye daha cok varmis ve bana herkeste olur dendi yanlis cikabiliyomus o sekilde biraz rahatlayabildim
Mrv1234 Nur10_ aynen canim yanilma olayi olabiliyor hic sikma canini onunde daha cok zman var strese sokma kendini ne gelirse allahdan sonucda hic moralini bozma bu testlerde cogu kiside yanilma olabiliyor falan cok karisik moralini yuksek tut sen hic bisey olmaz insallah allahin izniyle