ebrucetin Arkadaşlar 24 haftamdayım ve bebeğimin suyu azalmış şimdi hastaneye yatış yapıyorum yaşayan varmı ? Ciğer geliştirici iğne falan yapacaklar nolur bişey yazın
Suveydaa ebrucetin geçmiş olsun canım ben yaşamadım ama içini ferah tut her ihtimale karşı önemleri alırlar doktorlar zaten bebeğinin sağlığı için
3melekannesi ebrucetin bir yakının sana havuç ve armut sıksın getirsin iç düzenli hergün sabah akşam her fırsatta iç yükselir inşallah🤲🏻
Mrvts ebrucetin bir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum rabbim seni de bebeğini de korusun inşallah ama stres yapma doktorlar gerekeni yapacaktır su iç bol ve bende havuç suyunu duymuştum iyi geliyor diye
MinikTavsanim ebrucetin canım benim bi tanıdığımdada vardı kesede suyu azalmisti doktor bol bol su iç demiş ama seninkiyle aynı durum mu bilemedim umarım birşey olmaz geçmiş olsun cnmmm
Suveydaa ebrucetin sen ne kadar sıkıntıya girersen bebeğin de o kadar sıkıntıya girer atlatırsın Allah’ın izniyle, zamanında sağlıkla al kucağına inşallah
AyaYlmazYldrm ebrucetin bnim oldu ama 30 haftada basladi 36 da dogurdum 10 gn hastanede yatmistim ciger glistirici falan oldu ama seninki biraz ufakmis