Ilknur_46 7*6da kalp atışı için gittiğimde hiç bir türlü duyamadık kesem büyümüştü ama embriyo yoktu yani boş gebelik doktorum progestan verdi düşük olmasın dedi bir ümit, tabi biz emin olamadık, hemen başka bir hastane, başka bir doktora gittim, aynı şeyi söyledi ve beklemek zaman kaybı gel yarın alalım dedi😔 ertesi gün kendi doktoruma gittim renkli ultrasona girdim yine duyamadık. 8 haftalıktı, 3 hafta önce kürtaj oldum Rabbim kimseye yaşatmasın🙏🏻 umarım senin gebeliğin sağlıklıdır canımm❤️