Busimss bence siz almamışsınz ama alanlarıda fazla abartıyosunz😌 her dk kullanılmıyo tabiki en fazla haftada bir bakılıyor ve önceden kötü bir tecrübe varsa insan duymak istiyor doktor kontrollerinin ayda bir oldğunu göz önüne alırsak doktrda izin verdkten snra bi sıkıntı yok bence 🤗 hem stres yapıp acaba bişey oldumu diye düşünüp psikolojik bunalıma girmektense haftada bir dinleyerek bunalıma girmek daha mantklı sizin deyiminizle