EbruUslu Kızlar 2 kı taramada bhcg 50 den fazla cıkarsa kız dıyorlar bu ınanıs dogru mu sızde kızı olupta degerı 50 den küçük olan var mı
Ceylanyusuf Rabbim neyi nasip etmişse anneler o olur sağlıklı dünya gelsinler erkek kız fark etmez ıyi geceler
EbruUslu Kızlar benımde 16.77 cıktı ama dr kız dedı ondan kafam karıstı bu gun baska bır hastahaneye dr a gıdıcem bakalım oda kız derse bu degerlenalakası yok demektir