37+0’ım bugün özellikle sağ kasığımda ince sızı şeklinde ağrı var ara ara şiddetleniyor ama çok deil sanki wc ihtiyacım varmış gibi ama gelen yok,bel ağrım da var adete yakın günlerdeki gibi,bugüne kadar böle şikayetlerim yoktu normal mi benle yakın haftada olanlarda da var mı bu şikayetler