Zehra1905 Arkadaşlar merhaba bişey sorucam benim hesaplamama göre 13+6 günlük hamileyim ama ultrasonda önde gösteriyo bu nasıl oluyor bileniniz var mı? İlk hamilelik olduğu için pek bilgim yok açıkçası 😊
Deletedmom138 Zehra1905 benimde hep öndeydi gelişimi 1 hafta fazla demek yani kilosu boyu mm lik ölçümler çok takılma 😘😘
Snmdnz Zehra1905 benmdr 1hafta onde canm bebegim normalde 29 haftaligim ama ultrasonda 30 cikiyor doktorum gayet iyi dedi canm bi sikinti yok dedi
Zehra1905 Deletedmom138 öndeydi dediğine göre bebeğin doğdu sanırım 🥰 doğumu ultrasona göre mi hesap yapmalıyım peki
Zehra1905 Snmdnz bende de sıkıntı yok dedi benim ilk olduğu için merak etmiştim. Peki doğumu ultrasona göre mi hesap yapmalıyım
Deletedmom138 Zehra1905 onu bilmiyorum ama bir hafta öncesine sonrasına hazır olmak gerek günü gününe tutmayabiliyor 🤣
Zehra1905 zelis63 en son adet tarihim 24 Kasım ama biz korunuyoduk 6 Aralık'ta bıraktık korunmayi ben 6 Aralık'a göre hesapliyorum
Zehra1905 zelis63 ama korunurken hamile kalmadım ki o yüzden 6 Aralık'i baz aldım. Ben 29 Kasım'da kolonoskopi oldum o zaman bebeğim olsaydı doktor yaptirmazdi bana
Balance Zehra1905 zaten hafta hesabi sata gore yapilir siz doktorunuza son adet tarihini korunmadiginiz gunu verdiyseniz bebek buyuk gozukur tum dunyada hafta hesaplama boyle yapilir son adet tarihine gore☺️ Oyuzden doktor onde demis ama son adete gore aslinda normal haftasinda