Ben ilk gittiğim de 5,5 haftalıktı ve evet kesen yeni yenş oluşuyor demişti bana doktorum, ondan sonra 9.hafta da ondan sonra 12.haftada falan gitmiştik. Doktorunuzu değiştirin cidden, yan komşum 11.hafta da gitti doktorumuz aynı, doktor duyamamış ona rağmen yok kürtaj yok bilmem ne dememiş eğer istersen alttan bakabilirim istemezsen haftaya gel bir daha bakarız demiş, komşum da alttan kabul etmiş bakmışlar duymuşlar kalp atışını. En güzeli doktorunuzu değiştirin, insanlar ki buna bende dahilim 5.6.haftada daha keseyi yeni yeni görüyor bırakın kalp atışını falan yani 😊 hiç canınızı sıkmayın ❤️