Kızlar şimdiye kadar hiç bir problemim yoktu tam 16. Haftada birden iğne batma hissiyle kaşınmalarım başladı genelde saat 20:00 de başlıyor gece boyu devam ediyor. Kolestaz riski olduğunu okudum fakat 30’lardan itibaren başlıyormuş kan verdim bir şey yok yaşayan ve çare bulan var mıdır ? Doktorum hiç bir şey söylemedi haftaya tekrar soracağım fakat dayanamıyorum🥺