Ben de ilk başta çok beğenmiştim görüntü olarak. Hiçbir ebebek çalışanı önermedi. Tekerlekleri plastik olduğu için. İç kısmı da biraz dar geldi bana. Ayrıca kullanırken çok sarsılıyor araba mağaza zemininde bile. Güvenli ve konforlu gelmedi bana. İster istemez arnavut kaldırımda gideceksin bir yerlerden inip çıkacaksın vs. Hantal ve ağır bir araba kapanınca da çok yer kaplıyor. Bence almamalısın 😇