Buse3412 canım bir psikologa ya da psikiyatriste git. Yüksek ihtimalle benim daha önce geçirdiğim yaygın anksiyete bozukluğunu yaşıyorsun. Ben bir süre bana noluyor böyle ya diyordum çok korkuyordum. 6 ay kadar basit bir ilaç kullanmıştım ve çok şükür geçti. Hormonlardan böyle olabiliyor canım.